ПЛАН ЛІКУВАННЯ для амбулаторної реабілітації

 Починаємо роботу з пошуку направлення на реабілітацію:
1. Заходимо через браузер на сайт https://ciet-holding.com/ehealth/
2. Вводимо свій логін та пароль в ЕСОЗ.
3. На Головній сторінці вибираємо Пошук направлення.

4. Вводимо номер направлення - Знайти - знаходимо своє направлення на Нестаціонарну медичну реабілітацію - натискаємо Поставити в чергу - Взяти в обробку
5. Коли статус направлення В роботі - натискаємо на кнопку Створити медичний запис

6. Далі нам потрібно Створити новий епізод. 

Може бути ситуація, що у пацієнта є якийсь відкритий епізод і нам його пропонують для вибору. В переважній більшості випадків краще обирати Створити новий епізод для реабілітації.

7. Звертайте увагу на Дату початку курсу реабілітації, Тип - Реабілітація, Назва епізоду - довільне текстове поле Назва нозології + реабілітація + (можна ще додати довільне уточнення)
8. Медичний запис першого прийому

  • переконайтеся, що підтягнуто направлення на A57001. 
  • Правильно вказано Дата взаємодії (початок реабілітації).
  • Епізод - Реабілітація
  • Клас - Амбулаторна медична допомога
  • Тип - Взаємодія в закладі охорони здоров'я


9. Вносимо дані по ДІАГНОЗАМ

  • статус основного діагнозу -  заключний
  • супутній діагноз - з групи Z50 


10. Вносимо перелік послуг, які планується провести в межах Реабілітації.

11.  Перевіряємо Медичний запис і підписуємо своїм ЕЦП.

12. На наступному кроці нам пропонують Погасити направлення. Вибираємо Скасувати

Те направлення, з яким дитина прийшла до нас НА РЕАБІЛІТАЦІЮ БУДЕ ПОГАШЕНЕ ОСТАННЬОЮ КОНСУЛЬТАЦІЄЮ ЛІКАРЯ ФРМ по закінченню курсу реабілітації.

13. Повертаємось на Головну сторінку і через Історію дій заходимо в нашого пацієнта 



В переліку епізодів знаходимо наш щойно створений епізод з типом Реабілітація і статусом Діючий - натискаємо кнопку Переглянути.

14. В Медичному записі створюємо План лікування.


15. Заповнюємо всі необхідні поля в Плані лікування і підписуємо його. 




16. Щоб працювати з Планом лікування маємо отримати доступ через номер з СМС телефона офіційного представника пацієнта.


17. Тепер ми створюємо по черзі ПРИЗНАЧЕННЯ на потрібні послуги (або процедури) з вказанням кількості послуг(процедур) - кнопка Створити призначення.

В Призначеннях за планом лікування  в поля Очікуваний результат і Розширений опис вводимо Реабілітаційний прогноз




Коли в плані лікування вже є призначення, до кожного призначення створюємо направлення- кнопка Створити направлення.



Коли всі направлення створені - їх треба Поставити в чергу і Взяти в обробку.


Через Головну сторінку знаходимо пацієнта - Епізоди - Переглянути - копіюємо Номер направлення - знову через Головну сторінку - Знайти направлення - кожне Поставити в чергу і Взяти в обробку        




От тільки тепер починається щоденне створення послуг (процедур) згідно направлень. Тут головне пам'ятати, що гаситься направлення останньою послугою(процедурою).

Потрібно переконатися, що кількість процедур зменшується в направленні. 




Підсумуємо: 

  • Створили епізод з типом Реабілітація
  • Направлення на Нестаціонарну медичну реабілітацію Поставили в чергу і Взяли в роботу
  • Зробили перший медичний запис з Консультацією лікаря ФРМ до направлення А57001
  • З цього медичного запису створили План лікування 
  • Отримали від представника пацієнта Доступ до Плану лікування через СМС
  • Створили Призначення на послуги (або процедури) з вказанням кількості послуг (процедур) 
  • До кожного призначення створили направлення
  • Кожне направлення на послуги (або процедури) Поставили в чергу та Взяли в обробку
  • Наступний етап - щоденно створюємо процедури або послуги з направлень які створені з призначень плану лікування.
  • По закінченню курсу лікування Направлення на послуги (або процедури) Погашаються в момент надання останньої послуги (або процедури) 
  • Останньою консультацією лікаря ФРМ гасимо направлення на Нестаціонарну реабілітацію з яким до нас прийшов пацієнт
  • Закриваємо епізод датою закінчення курсу реабілітації
Після погашення всіх направлень - призначення виконані, План лікування закритий.

       











































Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Створення плану лікування (далі – ПЛ) пацієнту

Як амбулаторний візит передати в ЕСОЗ через МІС Каштан

МВТН по догляду