Створення плану лікування (далі – ПЛ) пацієнту
В інструкції використано
ТЕСТОВІ варіанти для запонення данних, ваші дії щодо заповнення обгрунтовуються
методичними рекомендаціями НСЗУ:
https://academy.nszu.gov.ua/enrol/index.php?id=144
В МІС - Картка контакту - закладка ЕСОЗ - режим редагування Взаємодії - кнопка Створити\Переглянути ПЛ. Якщо виберемо Так - буде створюватись новий ПЛ, якщо Ні - відкриється список існуючих ПЛ і треба буде вибрати той , що потрібно.
Створення плану лікування (далі – ПЛ) пацієнту
4. Заповнюємо ПЛ, згідно рекомендацій, умов ЕСОЗ!!!
Обираємо необхідну категорію із
запропонованого списку ЕСОЗ, вказуємо назву, заповнюємо необхідні поля,
перевіряємо дані та натискаємо кнопку «Створити
запис», Підписуємо ЕЦП.
5. Після створення ПЛ пацієнт
отримує смс повідомлення про ініціювання ПЛ
Потім лікарю необхідно через смс пацієнту отримати доступ до ПЛ.
6. Після успішної операції, з’являється можливість переглянути план лікування, «Відмінити ПЛ» та «Створити призначення».
7. Для створення призначення необхідно також заповнити поля згідно рекомендацій НСЗУ та стану пацієнта. Після чого натиснути «Створити запис». Підписати ЕЦП.
8. Після підписання призначення
відображаються деталі ПЛ та створенні призначення в ньому.
9. В залежності від обраної програми в призначенні (активності) з’являється можливість створити рецепт. Натискаємо кнопку «Створити рецепт» та заповнюємо поля. Далі натискаємо «Виписати»
10. Створюється заявка на створення рецепта. Перевіряємо інформацію. Підтверджуємо ЕЦП.
11. Рецепт створено, пацієнту надіслано смс повідомлення, з’являється можливість «Роздрукувати», «Відізвати рецепт». Також за допомогою кнопки «Список рецептів пацієнта» можна переглянути всі створені рецепти пацієнта та їх статуси.
12. На основі ПЛ в залежності від типу, є також можливість створення Призначення на медичні послуги та виписування електронного направлення.
Коментарі
Дописати коментар