Зміни в eHealth від 15.03.2021

В базі eHealth накопичилось багато випадків, коли один пацієнт був створений кілька разів. І ми з такими випадками часто зустрічались.
Наприклад:

eHealth дублі видалили і залишилось по одному запису на пацієнта

Тепер при передачі виписки в eHealth можливо отримати повідомлення Person is not active. Це означає, що ми звертаємось до запису про пацієнта, який уже видалено як дубль, але до цього запису ще прив'язане раніше видане направлення.

Які наші дії в такому випадку?
  1. Можна звернутись, до лікаря який видав направлення, щоб сформувати нове.
  2. Або знайти цього пацієнта по пошуку.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Створення плану лікування (далі – ПЛ) пацієнту

Як амбулаторний візит передати в ЕСОЗ через МІС Каштан

МВТН по догляду