Виправлення помилкових Медичних записів через сервіс НСЗУ

    Для зарахування виправлених Медичних записів необхідно інформувати НСЗУ  про виконане коригування електронних медичних записів (ЕМЗ), що проведені в ЕСОЗ шляхом скасування помилкового МЗ та внесення оновлених достовірних даних стосовно медичної події, якщо таке коригування відбулось пізніше п'ятого робочого дня після закінчення звітного періоду. Розглянемо як це зробити покроково.

        1. Відміняємо помилковий медичний запис і створюємо новий виправлений як звичайно. У нас в ЕСОЗ має бути один ЕМЗ зі статусом Завершений, а другий Внесений помилково.

  

2. В браузері (наприклад Chrome) зайдемо на 
форму для звітування за посиланням: https:\\066.e-health.gov.ua 
   3. Введіть номер ЕДРПОУ лікарні 03067009, свою електронну пошту для авторизації і виберіть Виправлення ЕМЗ.
4. Авторизуйтесь як звичайно.

5. В наступному вікні виберіть Кваліфікованого надавача ел. довірчих послуг, свій файл ключа, введіть пароль до свого ЕЦП і натисніть Зчитати.

6. Клікніть на кнопку Накласти підпис.
7. Бачимо форму: 
    ID помилкового запису - ID медичного запису (взаємодії або діагностичного звіту/процедури, створених без взаємодії) щодо якого було допущено помилку та який необхідно виправити;
    ID виправленого запису - ID медичного запису (взаємодії або діагностичного звіту/процедури, створених без взаємодії), який є виправленням медичного запису з допущеною помилкою та який необхідно включити в звіт на оплату; 
    причину виправлення – внесіть текст пояснення необхідності таких виправлень.

8. Тепер нам треба переключитись у вікно ЕСОЗ з виправленим та помилковим епізодами пацієнта. 
Це вікно може бути відкрите кількома способами: 
  • через МІС (Госпіталізація - Епізоди - Показати епізод в ЕСОЗ) ; 
  • через браузер https://ehealth.ciet-holding.com/ і Знайти пацієнта.
9. ID помилкового запису - відкрийте помилковий епізод, натисніть Переглянути у Внесеному помилково медичному записі.
!!! Зверніть увагу копіюємо ID саме МЕДИЧНОГО ЗАПИСУ!!! 
10. Перемикаємось в браузері у вікно, де відкрито https:\\066.e-health.gov.ua і вставляємо Помилковий ID.
11. Аналогічно скопіюємо ID виправленого запису.


12. Опишемо Причину виправлення і тиснемо Додати запис.
13. Є можливість переглянути перелік коригуючих записів: 
оберіть дати внесення та натисніть кнопку «Запит».

Важливо!!!

Основні вимоги щодо подання НСЗУ інформації про проведене коригування ЕМЗ:

ID помилкового запису – цей ЕМЗ повинен мати в ЕСОЗ позначку «скасовано» та має бути внесений своєчасно у відповідному звітному періоді;

ID виправленого запису – цей ЕМЗ повинен бути внесений в ЕСОЗ пізніше п’ятого робочого дня після закінчення звітного періоду;

обидва медичні записи (запис що виправляється та новий запис) мають належати одному надавачу медичних послуг;

обидва медичні записи (запис що виправляється та новий запис) мають належати одному пацієнту;

у запису що виправляється та виправленого запису мають співпадати щонайменше 50% ознак зі списку (дата початку епізоду, дата послуги/виписки, основний діагноз, тип взаємодії, тип епізоду, причина звернення, коди інтервенцій, результат виписки, ПІБ лікаря).

Посилання на сайт від НСЗУ для виравлення помилкових записів 

Посилання на сайт ЕСОЗ для пошуку пацієнта

Посилання на інструкцію від НСЗУ

Також Вам завжди радо допоможуть співробітники відділу Інформаційних технологій або Відділу медичної статистики 😊.

💛 💙  Гарного Вам дня і добрих новин!   💛 💙

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Створення плану лікування (далі – ПЛ) пацієнту

Як амбулаторний візит передати в ЕСОЗ через МІС Каштан

МВТН по догляду